Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Лошковська Х$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Лошковська Х. С. 
Генезис креативності як системоутворюючого фактору еволюції суспільства [Електронний ресурс] / Х. С. Лошковська // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 7. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2013_7_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 63.756 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Лошковська Х. С. 
Парадигмальний підхід до визначення індексної моделі креативності [Електронний ресурс] / Х. С. Лошковська // Бізнес Інформ. - 2015. - № 5. - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_5_7
Креативність сьогодні розглядається як нова валюта в глобальному світі. У той час як у попередню епоху основною вимогою для досягнення успіху було використання, інтегрування і здатність працювати з новими технологіями, сьогодні здатність генерувати нові ідеї та перетворювати їх в інновації - новий ключ до успіху. У зв'язку зі зростаючою роллю креативності у світі вчені виказують усе більшу зацікавленість до вивчення креативної економіки, включаючи дослідження цього феномена як важливої та необхідної політикоутворюючої теми. Сьогодні у світі відбувається жорстка глобальна конкуренція між містами і країнами. Конкуренція за ринки товарів і послуг, за доступ до ресурсів, за залучення людського потенціалу та капіталу. Триває боротьба за притягування на власну територію людей, фінансів і новітніх технологій. Усе більшої актуальності набуває концепція креативності в розрізі індексів креативності. Вони забезпечують аналітичні інструменти для оцінки економічного впливу креативної економіки і визначення ефективності політичних рішень. Порівняно 12 індексів креативності, а також проведено їх аналіз, висвітлено їх сильні та слабкі сторони.
Попередній перегляд:   Завантажити - 315.109 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Лошковська Х. С. 
Креативні індустрії як сучасний сегмент стратегічного розвитку країн світу [Електронний ресурс] / Х. С. Лошковська // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2014. - Вип. 119(2). - С. 153-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2014_119(2)__18
Попередній перегляд:   Завантажити - 75.491 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Лошковська Х. С. 
Тенденції розвитку креативності в контексті міжнародного бізнесу [Електронний ресурс] / Х. С. Лошковська. // Ефективна економіка. - 2014. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2014_3_50
Попередній перегляд:   Завантажити - 161.224 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського